FAN till sjukvården!:(

Jag fattar inte varför dom har så brottom att skriva ut folk, jag har varit lite mer än en vecka på sjukhuset och är utskriven i dag trots att jag inte kände mig redo för det än. Jag har haft skit mycket ångest nu sen jag kom hem, jag har bara en massa självmordstankar i huvudet hela tiden. Jag är rädd för att jag kommer att göra något i morgon när jag är själv hemma, typ piller eller skära mig. Jag känner mig helt jävla värdelös som människa, jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Jag tror ju mer och mer på det som har skrivits i tidningarna nu den senaste tiden om psykavdelningar, typp att man då blir utskriven för fort och sen gör man något när man kommer ut från sjukhuset som sen gör att man kommer dit igen. Jag är ju väldigt nära att göra något för att säga att JAG MÅR INTE BRA, men vad gör man i en sådan sits. Jag vill bara att folka ska ta mig på allvar och se mig som den jag är och inte som en skit hög i ett hörn, det fins dem som ser mig men det är inte många kan jag ju säga.
Om jag inte tar livet av mig så kommer jag att uppdatera här igen om några dagar kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0