Färdig!

Ja då var man färdig med Rosies vantar, hon blev super glad för dom, just nu så håller jag på med julklapp till lilla Ella. Jag är färdig med hennes brors och jag tänker inte avslöja till någon vad jag gör för då är det ju ingen överraskning längre. Jag ska ju försöka göra så många julklappar jag kan själv, det blir ju billigare så man har ju inte hur mycker pengar som helst.

Ska ringa till Najaden i morgon igen och hoppas att jag får en tid dit i morgon för dom hade inga i dag, om jag ska in till Helsingborg i morgon så blir det en runda till Malou oclså kan jag tänka mig iaf. Om inget annat så ska jag ju till arbetsterapin på torsdag ju så att då träffar jag ju henne, sen ska hon och Willy med hem det är ju marknad på lördag (rydsmarknad). Jag mötte några av karusellerna i dag när jag körde till Citty gros så att dom kommer ju redan nu, lite tidigt tycker jag men men. Jag tror ju inte att jag ska handla något men man vet aldrig hur det blir med det.

Nu ska jag gå och sova. Natti natt allas som läser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0